علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران و ازبکستان+ ویدئو گل بازی| نایب‌قهرمانی برای ایران در کافا

  • کد خبر: ۱۱۷۹۲۲
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
نتیجه بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران و ازبکستان+ ویدئو گل بازی| نایب‌قهرمانی برای ایران در کافا
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مصاف با ازبکستان شکست خورد و نایب قهرمان کافا شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در فینال تورنمنت کافا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران به مصاف ازبکستان رفت و تن به شکست داد تا به عنوان دومی قناعت کند. تیم ملی در این بازی با یک گل از حریف خود شکست خورد.

تک گل تیم ازبکستان در دقیقه ۸۵ وارد دروازه ایران شد.

ایران با ترکیب عارفه سید کاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برزجانی، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، زهرا معصومی، فاطمه مخدومی، رقیه جلال نسب، افسانه چترنور، شبنم بهشت، هستی فروزنده وارد زمین شد.

پیش از این دیدار، شاگردان آزمون در مصاف با قزاقستان، تاجیکستان(میزبان رقابت‌ها) و ترکمنستان را شکست داده‌بود.

صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از نایب قهرمانی

مریم آزمون بعد از نایب قهرمانی در رقابت‌های کافا و یک دیدار سخت با ازبکستان اظهار داشت: این نایب قهرمانی برای ما با قهرمانی برابری می‌کند، چون تیم را در ۶ الی ۷ روز جمع کردیم.

وی افزود: بدون آمادگی وارد مسابقات شدیم و بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند. کادرفنی من با جان و دل و شبانه روزی تلاش کردند تا بچه‌ها آماده مسابقات شوند و نتایج خوب بگیریم.

آزمون اضافه کرد: مقابل ازبکستان نیمه اول به خصوص بازی پایاپای بود و در نیمه دوم بچه‌ها از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند برنامه‌های تیمی را اجرا کنند. وقتی تیم دقیقه ۸۵ گل می‌خورد یعنی خیلی تلاش کردی و ازبکستان با آمادگی بالایی وارد مسابقات شده بود. آن‌ها با آمریکا بازی تدارکاتی داشتند، اما ما هم کم نیاوردیم و جنگیدیم. بازیکنان بسیار خوب کار کردند.

آزمون تصریح کرد: خداراشکر که نایب قهرمانی را بدست آوردیم. این مسابقات هر سه روز یک بار انجام می‌شد و امیدوارم در رنکنیگ فیفا شرایطمان بهتر شود و حتما در مسابقات آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

ویدئو گل ازبکستان به تیم ملی فوتبال بانوان ایران در فینال کافا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->